| <-- Tillbaks till
startsidan |
|
Vi vill givertvis att så många
som möjligt skriver in sig. |
|
|
Vill du ha lite hjälp så har Kalle gjort iordning en sida du
kan använda. |
| Tanken är ju då att alla ska skicka |
|
Klicka här! |
| in en sån här för skojs skull. |
|
|
| Det är ok att utelämna uppgifter |
|
Inskrivna hittills: |
| som man inte vill dela med sig av. |
|
Kikki,
Joan, Ulrik, Ulle P, Andreas T, Dana, Kalle, Mia B, Ulle AA, Anna C, Micke N,
|
|
|
Namn |
Kikki |
| |
Sjärnbild |
Fiskarna |
| |
Födelsedag |
10-mar |
| |
Bor nu |
Villa i färjestaden |
| |
Civilstånd |
Ensamstående med 2 barn |
| |
SMS'a mej |
076-808 44 55 |
| |
E-post |
kikki_73 (AT) hotmail.com |
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Just nu brunt med slingor |
| |
Ögonfärg
|
Fortfarande bruna såklart! |
| |
Längd |
Hela 162cm över havet |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
De va många.......sista åren va de oftast Mia B |
| |
Min första kärlek.... |
Kan någon ha undvikit det?? Ledtråd......han har snickrat ihop
denna sidan ;-) |
| |
Nuvarande kärlek |
Mitt singelliv, och barnen Oscar & Tilda |
| |
Bästa låt |
Cry med Lasgo |
| |
Jag spelar |
Musik jämnt |
| |
Det här gillar jag |
Mina barn och allt annat som gör livet värt att leva :) |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Att tiden inte räcker till :( |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Spinnrockarna.......ja,jag har övergett hästarna för dansen
men oj så kul det är :-) |
| |
Jag ville bli |
Flygledare, brandman eller polis |
| |
Utbildning efter 9an |
Social linje (blev bara 2år äldre) fritidspedagog på högskolan |
| |
Nuvarande jobb |
Fritidspedagog men jobbar som pedagogisk assistent. |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Ridlärare, servitris o alltiallo på restaurang sundet,
fritidspedagog |
| |
Mat som jag gillar |
Allt utom bruna och vita bönor |
| |
Favoritdryck |
Kaffe, öl o ett glas rött :-) |
| |
Hobby |
Dans, dans, dans o lite hästar.....när tiden räcker till |
| |
Och dessutom |
Längtar jag tills vi träffas allihop :-) |
|
|
|
|
|
|
Namn |
Joan |
| |
Sjärnbild |
Vattenman |
| |
Födelsedag |
05-feb |
| |
Bor nu |
Lägenhet i Bergshamra/Stockholm |
| |
Civilstånd |
Sambo med en dotter |
| |
SMS'a mej |
0707-952 851 |
| |
E-post |
geek (at) geekjoan.com |
| |
Hemsida |
www.geekjoan.com |
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Det lilla jag har är väl blont |
| |
Ögonfärg
|
Blå |
| |
Längd |
176 |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Dana och Danne |
| |
Min första kärlek.... |
Kikki var väl där och tumma antar jag… |
| |
Nuvarande kärlek |
Emma och dottern Tilda |
| |
Bästa låt |
Vet i fan, lyssnar mest på radion, Vinyl 107 ska det va. |
| |
Jag spelar |
Bara tv-spel,dataspel, och alla andra typer av spel. |
| |
Det här gillar jag |
Sitta för mig själv och spela hela natten med en kall öl. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
När folk lånar saker som man inte får igen. |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Stockholm Amatörastronomer, det är nått mer vet jag… |
| |
Jag ville bli |
Datanörd |
| |
Utbildning efter 9an |
Teaterlinjen, Data, Kommunikation & Media |
| |
Nuvarande jobb |
Flipper/Arkadspels Reparatör |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Vaktmästare, Datorlärare, 3D-Animatör, Grafisk Chef, Art
Director, Butiks Chef, Service Tekniker, mm. |
| |
Mat som jag gillar |
Grillat, tex-mex och allt annat som man kan dricka öl till. |
| |
Favoritdryck |
Jolt-Cola, Bira, Kaffe Latte |
| |
Hobby |
Samlar på tv-spel och alla andra typer av spel. |
| |
Och dessutom |
Här ska man då skriva nått smart. Får återkomma… |
|
|
|
|
|
Namn |
Ulrik |
| |
Sjärnbild |
Leo |
| |
Födelsedag |
08-aug |
| |
Bor nu |
Lägenhet nära Milano (Kalmar) |
| |
Civilstånd |
Sambo |
| |
SMS'a mej |
070-3939595 |
| |
E-post |
ulrik (at) telia.com |
| |
ICQ |
16585601 |
| |
MSN |
ulrik808@hotmail.com (ej epost) |
| |
Hemsida |
404 not found |
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Brun/Svart |
| |
Ögonfärg
|
Brun |
| |
Längd |
175 |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
En i taget, kanske. |
| |
Min första kärlek.... |
Kärlek vad var det? Stal en puss från Ulle AA på Gullvivan. |
| |
Nuvarande kärlek |
Mia |
| |
Bästa låt |
Öppen väg, öppen bil (sommarens bästa konsertlåt) |
| |
Jag spelar |
Inget regelbundet men diverse åtminstone en gång. |
| |
Det här gillar jag |
Lata dagar och träning. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Diabetes och annat onödigt. |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Färjestadens Innebandyklubb. Saknar Vedboklubben. |
| |
Jag ville bli |
Lycklig resten av mitt liv. |
| |
Utbildning efter 9an |
3-årig teknisk (Lars Kagg), 2 år Elektroingenjör (Kalmar), 1
år Telekomunikation (Kalmar) |
| |
Nuvarande jobb |
Det älskade och hatade Televerket (numera TeliaSonera). |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Jobbar inte mer än nödvändigt. |
| |
Mat som jag gillar |
Just nu, paella och tapas. Annars thai. |
| |
Favoritdryck |
En kall bira i sommarvärmen, helst från Tjeckien. |
| |
Hobby |
Måste man ha det? |
| |
Och dessutom |
undrar jag var alla åren tog vägen. Någon som vet?
Förhoppningsvis återstår en hel del. |
|
|
|
|
|
Namn |
Ulle P |
| |
Sjärnbild |
Oxe |
| |
Födelsedag |
21-maj |
| |
Bor nu |
Villa i Färjestaden |
| |
Civilstånd |
Gift sedan ett år tillbaka |
| |
SMS'a mej |
|
| |
E-post |
goran.tripkovic (at) telia.com |
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
brunt |
| |
Ögonfärg |
Blå |
| |
Längd |
162 |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Senaste tiden var det Anna och
Anna-Karin |
| |
Min första kärlek.... |
Hehe... Det var väl nån i
klassen... |
| |
Nuvarande kärlek |
Min man Göran och mina barn
Matilda och Filip |
| |
Bästa låt |
Den mesta musik som skvalar på
RIX FM |
| |
Jag spelar |
Kort |
| |
Det här gillar jag |
Bugga |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Att min semester snart är slut |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Aledals Ridcenter |
| |
Jag ville bli |
Inredningsarkitekt, ridlärare |
| |
Utbildning efter 9an |
Social linje på Stagg,
Förskollärarlinjen på Högskolan 3 år |
| |
Nuvarande jobb |
Förskollärare på Gullvivans
förskola i Färjestaden |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Jobbat på café och restaurang |
| |
Mat som jag gillar |
Grekiskt |
| |
Favoritdryck |
Te, ett glas rödvin |
| |
Hobby |
Rider fortfarande, aerobics och
min trädgård. |
| |
Och dessutom |
Klassfest innan jul tack! |
|
|
|
|
|
Namn |
Andreas |
| |
Sjärnbild |
Vattenman |
| |
Födelsedag |
27 januari |
| |
Bor nu |
Lägenhet i Karlskrona |
| |
Civilstånd |
Singel |
| |
SMS'a mej |
0708-163074 |
| |
E-post |
epkanto (at) hotmail.com |
| |
Hemsida |
- |
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Ljusbrunt |
| |
Ögonfärg
|
Blå |
| |
Längd |
186 cm |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Varierade, men umgicks mest med Ulrik, Micke och August på
slutet |
| |
Min första kärlek.... |
- |
| |
Nuvarande kärlek |
Singel |
| |
Bästa låt |
Det mesta som är gjort med
hjärta och själ. Viss förkärlek för elektronika och house. |
| |
Jag spelar |
Musik, mest hela tiden |
| |
Det här gillar jag |
Resor, upplevelser, sommaren, skärgården |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Att tiden för det mesta går alldeles för fort |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Ingen |
| |
Jag ville bli |
Oj, spände ganska brett: allt från lastbilschaufför till
astronaut… |
| |
Utbildning efter 9an |
Lars Kagg och därefter högskolan i Kalmar (kandidatexamen i
datateknik) |
| |
Nuvarande jobb |
Produktledare på Ericsson |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Design och systemledning på Ericsson |
| |
Mat som jag gillar |
Gillar mat i alla dess former, men särskilt indiskt och thai |
| |
Favoritdryck |
Rödvin, öl och kaffe |
| |
Hobby |
Båten och löpning |
| |
Och dessutom |
Ska det bli kul att ses igen! |
|
|
|
|
|
Namn |
Daniel Keinvall |
| |
Sjärnbild |
Fiskarna |
| |
Födelsedag |
01-mar |
| |
Bor nu |
Villa i Mölndal |
| |
Civilstånd |
sambo och en liten pojk på 14 mån |
| |
SMS'a mej |
0735-123451 |
| |
E-post |
|
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
brunt (något grått strå) |
| |
Ögonfärg |
blå ibland blågröna (berende på väder och vind) |
| |
Längd |
179???? tror jag |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
det var väl lite olika Pelle,Kalle,joan bla. |
| |
Min första kärlek.... |
det vet jag inte.....var nog ahhh........jo....nääää |
| |
Nuvarande kärlek |
Sara… |
| |
Bästa låt |
något med Metallica… |
| |
Jag spelar |
"allan" inget instrument i allafall |
| |
Det här gillar jag |
vara med min son..Max.gå ut och äta en god middag.Resa ,åka
mc,se en bra film(när tid finns)m.m skidor bla bla.... |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
|
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
|
| |
Jag ville bli |
Bygnadsarbetare.........och det blev jag … |
| |
Utbildning efter 9an |
Bygg & Anläggning Lars kagg .… |
| |
Nuvarande jobb |
egen byggfirma DK Armering & Betong |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
det mesta inom byggnation. |
| |
Mat som jag gillar |
grillat,kött,thaimat,grekiskt
(chips Barbeacue) |
| |
Favoritdryck |
Öl va annars!!!!jo föresten whiskey… |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Hoppas jag att alla mår Bra....... SEE YOU!! |
|
|
| Kalle |
|
|
|
|
Namn |
Mia (B) ( Gillade
inte de´där B:et) |
| |
Sjärnbild |
Fisk |
| |
Födelsedag |
27feb. |
| |
Bor nu |
Smedby Kalmar ( men saknar faktiskt Öland) |
| |
Civilstånd |
Sambo |
| |
SMS'a mej |
070-4330513 |
| |
E-post |
|
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Hasselnötsbrun just nu! |
| |
Ögonfärg |
Grön-Bruna ännu |
| |
Längd |
176 kanske |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Åsa Jenny Kikki... va det nog mest och så Jeanette -72:a |
| |
Min första kärlek.... |
Richard på djurparken!!! och så var det väl kanske eventuellt
någon eller några i klassen. |
| |
Nuvarande kärlek |
Patrik ja min sambo alltså.... Och mina barn Linette 10, och Timmy 6. |
| |
Bästa låt |
Kärleken förde oss samman. Ulf Lundell. |
| |
Jag spelar |
Inte mycket... har nästan aldrig datan på... men Betapet är
ganska kul. |
| |
Det här gillar jag |
Laga mat. Umgås med familjen,släkt och vänner. Promenera.Har
nygligen skaffat hund. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
"Bananflugor" är inte roliga just nu!! Att tiden
ALDRIG räcker till till allt man vill göra. |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
|
| |
Jag ville bli |
Lycklig hemmafru!!! Ha Ha Ha är inte där riktigt än. |
| |
Utbildning efter 9an |
Gick en halv termin på omvårdnad tillsammans med Åsa faktiskt,
men det var inget för mig. så jag började jobba i stället. |
| |
Nuvarande jobb |
ICA Maxi Kalmar. Ja jag är kvar där än och i oktober öppnar vi
en helt ny Maxi. Det ska bli spännande. |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
|
| |
Mat som jag gillar |
Jag gillar nästan all mat. Kul att exprimentera men riktig
husmanskost är aldri fel. |
| |
Favoritdryck |
Kaffe i alla former. Vin och öl. |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Kul att träffas igen helst i år! |
|
|
|
|
|
Namn |
Ulle AA |
| |
Sjärnbild |
Jungfru |
| |
Födelsedag |
30-aug |
| |
Bor nu |
Villa i Påryd |
| |
Civilstånd |
Gift med Joakim, sonen Isak |
| |
SMS'a mej |
730226233 |
| |
E-post |
|
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Diverse blandning |
| |
Ögonfärg
|
Mörkblå |
| |
Längd |
172 cm |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Mini |
| |
Min första kärlek.... |
Minns ej |
| |
Nuvarande kärlek |
Isak och Joakim |
| |
Bästa låt |
Lyssnar på det mesta |
| |
Jag spelar |
|
| |
Det här gillar jag |
Att vara med min familj, samt min häst Zallieri och hunden
Wille |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Bla. Djurplågeri |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Hyltans ryttarförening |
| |
Jag ville bli |
Sjuksköterska, Hårfrisörska |
| |
Utbildning efter 9an |
Social service 2år |
| |
Nuvarande jobb |
Affärsbiträde |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Affärsbiträde |
| |
Mat som jag gillar |
Äter det mesta utom fisk |
| |
Favoritdryck |
Kaffe |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Ska bli roligt att träffas igen! |
|
|
|
|
|
Namn |
Anna Carlsson |
| |
Sjärnbild |
tvillingarna |
| |
Födelsedag |
6/6 |
| |
Bor nu |
I den stora metropolen Vassmolösa (fortfarande) |
| |
Civilstånd |
sambo med Fredrik |
| |
SMS'a mej |
|
| |
E-post |
|
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
blond? |
| |
Ögonfärg |
gråblå |
| |
Längd |
bra fråga... 1.73 kanske |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Jenny, Anna-Karin och Ullis i olika "perioder" |
| |
Min första kärlek.... |
Ulrik antar jag… |
| |
Nuvarande kärlek |
Fredrik |
| |
Bästa låt |
|
| |
Jag spelar |
|
| |
Det här gillar jag |
Min familj Fredrik, Ebba och Jonna. Påta i trädgården, läsa,
korsord och mycket annat. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
|
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
friskis och svettis |
| |
Jag ville bli |
Först var det präst och efter det konstnär, la dock de
planerna på hyllan ganska snabbt… |
| |
Utbildning efter 9an |
2-årig livsmedelsteknisk linje, storhushåll i åk 2 |
| |
Nuvarande jobb |
Är numera på MAXI, kassa och info sedan feb 00 |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Mc Donald´s i en hel massa år, närmare bestämt 9. Hur stog jag
ut där så himla länge kan man ju verkligen undra... |
| |
Mat som jag gillar |
det mesta, men inga bönor i någon form |
| |
Favoritdryck |
kaffe, mineralvatten |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Det ska bli jättekul att träffa alla igen!! |
|
|
|
|
|
Namn |
Michael Nilsson |
| |
Sjärnbild |
Lejon |
| |
Födelsedag |
02-aug |
| |
Bor nu |
Mörbylånga |
| |
Civilstånd |
Sambo och barn |
| |
SMS'a mej |
|
| |
E-post |
|
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Mörkbrunt |
| |
Ögonfärg
|
Grönblå |
| |
Längd |
omkring 175cm |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Sista åren var det Andreas Augustine |
| |
Min första kärlek.... |
Anna Karlsson |
| |
Nuvarande kärlek |
Min sambo Annika |
| |
Bästa låt |
|
| |
Jag spelar |
Hårdrock från 80-talet, Thåström |
| |
Det här gillar jag |
Att äta och dricka gott tillsammans med goda vänner och med
min sambo i synnerhet. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
|
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
|
| |
Jag ville bli |
Visste inte då och vet fortfarande inte. |
| |
Utbildning efter 9an |
Handels och kontor 2-årig gymnasielinje, 3-årig
gymnasiekompetens på komvux, 20p enkilda kurser i Historia, Sociologi, Psykologi och Statsvetenskap. |
| |
Nuvarande jobb |
Guldfågeln i Mörbylånga. |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Procordia (Önos) i Färjestaden. |
| |
Mat som jag gillar |
Kroppkakor |
| |
Favoritdryck |
Öl |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Jag och min sambo fick en son som heter Simon i februari 2005. |
|
|
|
|
|
Namn |
Danne |
| |
Sjärnbild |
Tvillingarna |
| |
Födelsedag |
16-jun |
| |
Bor nu |
algutsrum |
| |
Civilstånd |
gift och 2 pojkar |
| |
SMS'a mej |
070-4455997 |
| |
E-post |
daniel.algo (at) bostream.nu |
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Brunt med slingor för att dölja de gråa |
| |
Ögonfärg |
blå/gröna |
| |
Längd |
183 |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Joan |
| |
Min första kärlek.... |
kanske kunde det vara Mia O |
| |
Nuvarande kärlek |
therese och barnen |
| |
Bästa låt |
Laugh in a 1/2 D.A.D |
| |
Jag spelar |
tennis, innebandy |
| |
Det här gillar jag |
Resa, bygga på huset. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Att behöva jobba |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Saxnäs brukshundklubb,färjestadens tennisklubb |
| |
Jag ville bli |
Rik |
| |
Utbildning efter 9an |
Klipp och klistra stagg |
| |
Nuvarande jobb |
Ericsson Power Modules |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Vaktmästare, statoil, beijers,axlins, onoff, pågen, Ericson
microelectronics, Rifa,Electra. |
| |
Mat som jag gillar |
Pizza, fläskfilè |
| |
Favoritdryck |
Öl och vin |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
bättre sent än aldrig. |
|
|
|
|
|
Namn |
Andreas Augustine |
| |
Sjärnbild |
Fiskarna |
| |
Födelsedag |
4 mars |
| |
Bor nu |
Malmö |
| |
Civilstånd |
Gift |
| |
SMS'a mej |
|
| |
E-post |
andreas.augustine (at) telia.com |
| |
Hemsida |
|
| |
|
|
| |
Hårfärg |
Blond...det som är kvar :-) |
| |
Ögonfärg
|
Blå |
| |
Längd |
181cm |
| |
|
|
| |
Bästis under skoltiden: |
Micke Nilsson de sista åren iallafall… |
| |
Min första kärlek.... |
Jessica i den andra lekisgruppen på Björklokalens lekskola. |
| |
Nuvarande kärlek |
Bobbi Sand, min fru. |
| |
Bästa låt |
Katatonia - Leaders |
| |
Jag spelar |
Gitarr, Trummor, Innebandy, Brädspel...och datorspel när jag
hinner… |
| |
Det här gillar jag |
Min familj, att resa, spela musik, att lyssna på musik, träffa
vänner mm. |
| |
Det här tycker jag är jättedumt |
Främlingsfientlighet och intolerans. |
| |
Jag är med i (klubb, förening) |
Zenith Division |
| |
Jag ville bli |
Hade ingen aning… |
| |
Utbildning efter 9an |
Gymnasiet: Teknisk linje. Högskolan: Elektroingenjör |
| |
Nuvarande jobb |
Programutvecklare på Cerdo Bankpartner i Helsingborg. |
| |
Andra jobb jag hållt på med |
Helgjobb på Åhlens när jag pluggade, sen programmering på
BoVision i Kalmar och nu internetbanksutveckling i Helsingborg. |
| |
Mat som jag gillar |
Thaimat, Indiskt, tja lite av varje. |
| |
Favoritdryck |
Öl, kaffe, mjölk!!! |
| |
Hobby |
|
| |
Och dessutom |
Ska bli kul att träffa er igen! |
|
|
|